+- 1000 opasnih riječi

Koliko je bitno pitanje nacionalnosti pri zapošljavanju nekoga?
Najjebitnije.
Bolan, nebitno je ko sam i šta sam, a još manje šta su mi roditelji!
Vansvemirski Putnik, Zajebani Pogledač, Totalni Čokoladni Romantik, Hajvan.. Popuni po želji, ali se ne kači za totalno nebitnu stavku. I kad k'o idiot kažem da sam nešto, ne fataj se gluposti i ne uči me kako se to popunjava. Magarac veći od mene nisi.
Za sva sranja koja sam uradila ili propustila uraditi sam si kriva isključivo i jedino ja. Moji roditelji nisu ja, a ja stojim iza svega onoga što jesam ili nisam. Gluho i daleko bilo!
I onda se onako istinski naljutiš tako da ti vrije u stomaku, onako kako te još samo brat može naljutiti. Onako da napišeš post u kojem psuješ sve bez spiska. Skoro pa da skontaš da si živ. Skoro da odlučiš da ćeš biti ambiciozan, agrsivniji, komunikativniji i uključen u sva sranja.
Skoro.


Misao malog čudovišta sa trenutnim zanimanjem doktorice koja zasvještava ljude:
" Ko je jebio jebio, jebio.."
I drugog većeg: " Nije mi bilo spasa. Nije mi bilo spasa..

Red alert samoj sebi naknadno: Idiote, PIŠI!!!!!!!!!

6 0 komentara

  1. littlefoot said:

    :~),
    tačno ću da ticiram Caneta u negativnom obliku: ” Al’ ja ne znam ključ, ja ne poznajem tu bravu..” :)). Ja sam svakako vansvemirski prolaznik :)). Naravski, ja umjesto da sviram bas, sviram kontrabas :)). Hahahaha.. Ovo vjerovatno nejma neke veze i logičnosti unutar same muzike :)). I pravo lako ne shvatam :)).

  2. 50ftqueenie said:

    bices agresivnija i komunikativnija, a zelim ti da se ukljucis u sva sranja. evo, za prosvjetu na TK su opet izasli novi kriteriji za prijem za zaposljavanje, i bas nesto razmisljam, kakvi smo idioti, pa se ne uclanimo u kakvu stranku da barem ministar obrazovanja bude neko iz prosvjete. da je meni tu kakvu stelu po nacinoalnom kljucu, 😛 da iskoristim beskorisnu mater :)) … i onako su mi vazda cestitali pravoslavni praznike, jer ja to slavim sa mamine starne lol

  3. littlefoot said:

    50ft,
    hvala za želje 😛 :)). Ovo kod tebe zvuči ovako “Welcome to the jungle..” :)) Kontala sam i ja da čim uštedim para(prije dobijem na bingu :D), završim i nastavnički smjer kao zadnju rezoluciju :D. Znači da i ovo za nacionalno sranje treba da prihvatim kao normalno?! Meni je to niđe veze, i da još lik koji otvara firmu kaže da neće muslimane zapošljavat’ i niko ga za to ne tuži :(. Kod nas u gradiću ne samo da po nacionalnosti dobivaš posao, već moraš biti i član trenutno vladajuće stranke. Tenutni načelnik je čitavo svoje selo zaposlio. Nisam iz njegovog sela :D. Ništa mi ne ide na ruku :)).
    Ma ne mogu da prihvatim sva ta jebena sranja! I uzvičnik! :))
    Predlažem tebe da se učlaniš i kandiduješ, mislim da bi bila najzafrkaniji ministar :)).
    A ja po svojoj strani slavim sve praznike, i moram reći da mi je odlično :)).

  4. 50ftqueenie said:

    Nemoj prihvatiti kao normalno, ali ako imas mogucnost da ga iskoristis, zasto ne? Zivis u nenormalnoj drzavi i svi to rade?? Skolska drugarica, koja je iz Vlasenice i ciji je rahmetli otac ubijen tamo, je iskoristila svoje bivsejugoslovensko ime koje sad kada gledamo je katoličko i dobila fenomenalan posao samo zato sto se izjasnila po nacionalnom kljucu, kao hrvatica koja im je trebala. sad se i udala za pravoslavca. ona je tatine ostatke nasla nakon nekih 15ak godina. danas nema fajde imati principe. samo osjedis prije vremena. znam i sama sam takva. ovdje u TZ je SDP i svi koji su u stranci, pa i nekoj drugoj koje su u skupstini su nasli posao. Roditelji mog muza su oboje bili vojna lica, funkcioneri u gradu, al’ dzaba kad imas princip. meni daje sada da imam kakvu debelu stelu, sve bih zaposlila drugare svoje :)) to za nastavnicki smjer, dobro se raspitaj, jer u TZ je sto se tvog poziva tice prava kriza. mali fond sati…i da nakupis normu, moras da radis u pet skola, a uglavnom dobro prolaze starije kolege. tako da prvo ispitaj teren, pa onda idi u nastavnike, mada to mozes uraditi, pa u namah u Kuvajt, da vidis plata O.o miss you.

  5. littlefoot said:

    50ft,
    a ne znam fakat. Ja se divim ljudima koji danas imaju principe i ne mislim da su glupi :)). Moja prijateljica je šehidsko dijete, diplomirala u roku i našla sebi pos'o i to sve bez ikoga(radi pripravnički za 300 kmčića, ali kad si kući nije toliko bitno kolika je bitna ta godina staža :D). Bila je člaan jedne stranke iz koje su joj obećavali brda i doline i na kraju dobila šipak. No, ona se nije dala smesti, već našla sama sebi fino pos'o i onda joj direktor rek'o pa znaš ovaj mi smo svi ovdje članovi te stranke, te se ona fino upiše i u tu stranku :)). Kao ima velike šanse da ostane i dalje, ali više ne haje :)). Kaže mi moja M. da i se i ja fino učlanim kad ne može drugačije, ali ne bih stvarno dok ne budem morala. I već sam svjesna da sam glupa, jebiga :)).
    Bio konkurs u mojoj osnovnoj školi i biće u srednjoj, i pored nas tri na birou, oni zapošljavaju iz drugih gradova jer se gleda nacionalni ključ. Kao mora se tako. I već se zna ko će da radi. A u drugim gradovima, ne zapošljavaju nas.
    Morala bih se potpuno promijeniti da zadovoljim bilo što :D.
    ” Biće bolje neko viče..” Nemrem bilivit da sam njega ticirala :D. A vazda imam opciju vani, čak i neki doktorat u opticaju(joj, što ne mogu na erende kora! Ovo jer sam supertruper študent :))
    Nedostaješ i ti :)). Hjudž :*

Komentariši